Zone of stalkers

Ogłoszenie

  • Rok Pora roku
    1990r Jesień

    Zone of stalkers wiki- Anomalie.










    Rodzaje anomalii jakie możemy spotkać na swojej drodze:




    Anomalie Grawitacyjne- Są to dosć często spotykane anomalie w podziemiach, ale i na otwartej przestrzeni. Stanowią one duże niebezpieczeństwo dla każdego stalkera, głównie dla tego, że są one praktycznie nie widoczne, w stanie spoczynku można je zauważyć dzięki szczątkom ludzi i mutantów (głównie dzików), unoszącemu się kurzowi, oraz unoszącym się liściom. Wyróżniane są trzy gatunki anomalii tego typu:
    Trampolina- Jest ona niestabilnym polem grawitacyjnym, które wygląda niczym pulsujący "bąbel" o średnicy 2-3 metrów nad ziemią. Zazwyczaj zadaje niewielkie obrażenia, ale potrafi nas również uśmiercić. Jej sposób atakowania to wyrzucanie wszystkiego od siebie na daleką odległość. Można ją wykryć detektorem anomalii. Produkuje ona następujące artefakty: Meduza, Kamienny Kwiat i Gwiazda Wieczorna
    Wir- Występuje ona na otwartych przestrzeniach. Jej średnica to ok. 10 m. Działa odwrotnie do trampoliny, ponieważ wciąga ofiarę do środka i naciskając na nią z ogromną siłą zgniata ją niczym człowiek zwykłą muchę. artefakty jakie możemy z niej otrzymać to: Skrętak, Grawi i Złota Rybka.
    Karuzela- unosi swoją ofiarę wysoko w w powietrze, obraca i rozrywa niczym szmacianą lalkę unosi ofiarę w powietrze, obraca i rozrywa na strzępy. Jej średnica wynosi do 5 m, występuje ona zarówno kilka metrów nad ziemią, jak i od nią w różnych kanałach, laboratoriach itp. Artefakty jakie formuje to: Kamienna krew, Kotlet i Dusza.

    Elektro- Jak z nazwy możemy się domyśleć jest to anomalia elektryczna stworzona z setek miniaturowych wyładowań. Ma ona kilka odmian, najczęstszą spotykaną, można zobaczyć tuż nad ziemią na otwartych przestrzeniach. Rzadziej występująca odmiana ma ok. 5 metrów i występuje głównie w tunelach, korytarzach itp. potrafi się ona przemieszczać z dużą prędkością, ten typ anomalii elektrycznej nazywany jest Teslą. Najczęściej te anomalie zabijają nieuważnych stalkerów, ale łowcy artefaktów dobrze wiedzą, jak się z nimi obejść bez draśnięcia i z ciekawym łupem. Anomalie formują artefakty: Świecidełko, Błysk i Blask Księżyca

    Anomalie Chemiczne- Anomalie tego typu zawdzięczają swoją nazwę, ciągłym procesom chemicznym, które zachodzą w nich. Głównie z anomalii chemicznych najczęściej kojarzy się "Galaretę". Występują one głównie pod ziemią np. w kanałach, mają one ok. 2-3 metry średnicy, wygląda jak bulgocząca zielono-żółta kałuża. Wytwarzają one parzący kwas, oraz toksyczne gazy, które niczym papierosy potrafią zniszczyć płuca. Bardzo łatwo ją zobaczyć, oraz ominąć, nawet w ciemności, ponieważ świeci charakterystycznym zielono-żółtym światłem. Galareta formuje artefakty Śluz, Ślimak i Mika. Drógą anomalią tego typu, a raczej chemicznie zmutowaną rośliną, rzadziej spotykaną w Zonie jest "Puch". Wygląda to wręcz niczym czarny duch zawieszony np. na lampie. Rekordowa anomalia miała całe pięć metrów długości, inne zaś normalnie osiągają ok. 2-3 metrów. Można je spotkać w podziemiach, jak i w wioskach (np. wioska pijawek w Magazynach wojskowych). Artefakty jakie formuje to (będące prawdopodobnie jej nasionami) Kolec, Kryształowy kolec i Jeżowiec. Obie anomalie nie są aż tak groźne dla stalkerów, szczególnie "Puch", ktory najczęściej po wejściu w niego nawet nie wypuszcza toksyn, można je łatwo zauważyć i jeszcze prościej ominąć.

    Anomalie Termiczne- Nie są dość często spotykane w Zonie, głównie w Prypeci, oraz w Spalonym Gospodarstwie na Bagnach, oraz Zatonie. Anomalie te nazywamy "Spalaczem", w stanie nieaktywnym jest ledwo widoczny, lecz można go dostrzec dzięki falującemu rozgrzanemu powietrzu. Jeśli coś dostane się w obręb anomalii, skupia się w jednym W stanie nieaktywnym, spalacz objawia się jako ledwo widoczne, rozgrzane, miejscu i osiąga bardzo wysoką temperaturę. Można ją wykryć detektorem i rzucając śrubami. Drugą mniej znaną odmianą anomalii termicznej jest ruchoma, znana jako Kometa. Obie anomalie formują artefakty: Kropelki, Kula ognista i Kryształ.

    Biegun - Anomalia magnetyczna. Bardzo trudno ją wykryć, ponieważ wytwarza ona własne pole magnetyczne, którego po prostu nie widać. Jedyną rzeczą, która może nas ostrzec, że znajdujemy się w pobliżu "bievuna" to to, że wszystkie metalowe przedmioty zaczynają skupiać się w jednym miejscu. Cała sytuacja wydawała, by się nie groźna, gdyby nie to , że skumulowane metalowe rzeczy po chwili leciały, by w każdym kierunku, dziurawiąc wszystko, co znajdzie się na kursie kolizyjnym.
     Statystyki
    Administrator Moderator/Mistrz Gry Powinność Wolność Samotnicy Najemnicy Bandyci Czyste niebo
    PBF - Toplista gier PBF
    Toplista gier PBF
    Gry w przeglądarce
    Toplista gier PBF
    2013 Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zawartości forum zabronione Styl, oraz skrypty: Tiga & Pro14ab
    TGA-design

    Stopka forum

    RSS
    Powered by PunBB 1.2.23
    © Copyright 2002–2008 PunBB
    Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


    Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
    www.extraklasa.pun.pl www.najlepszymenager.pun.pl www.wwesvr.pun.pl www.politologiaujk.pun.pl www.otservers.pun.pl